wtorek, 11 października 2016

Playlista: 10 października (Duety do mety/The Returners vs. White House)

1.Returners - Different Places One Hip Hop feat_ Rasco, Mic Stylz, Breez Evahflowin
2.Kodex I - Donguralesko - Jestem Tym Typem
3.Małpa - Wszyscy kłamią
4.Poeci - Pochwała Milczenia - Ignacy Krasicki (Ft. Tau)
5.Eldo - Pożycz mi płuca
6.Kodex II - Eldo - Kolejny Raz
7.HST - Zyje Sie Raz
8.Kodex II - Mes - Numer Raz - Rok Pozniej (Oczy Otwarte 2)
9.Pyskaty - Bez Granic (Feat Fokus, Małolat, Łona, Fu, Mes, Tomiko, O.S.T.R., Ero, Eldo & Termanology) (Produkcja The Returners)
10.Kodex II - WWO - Każdy Ponad Każdym
11.El Da Sensei (feat Ghettosocks & Timbuktu) - Ain't Trippin
12.Kodex IV - HIFI Banda - Nigdy nie ustępuj Dj Kebs
13.Pezet Małolat - Nagapiłem się (feat Małpa)
14.Poeci - Pociecho Moja Ty, Książeczko - Stanisław Wyspiański (Ft. Novika)
15.Bisz, Malpa, Zeus, The Returners - Wrócę Tu
16.Kodex III - Pih - Rosyjska ruletka
17.Gruby Mielzky - Brat to brat, wróg to wróg
18.Kodex III - Plomien 81 - Z miejsca gdzie
19.Molesta - Nikt I Nic (feat. Wigor)
20.Kodex V - Bezczel Zbuku Hukos Jopel Cira - Most Wanted
21.The Returners - Cutologia
22.Kodex IV - Ten Typ Mes - Dorosłe dzieci we mgle
23.Włodi - Chmur drapacze ft. W. E. N. A. , Mielzky
24.Kodex V - Sokol Marysia Starosta - To
25.The Returners - Nu Blend Order (Mixtape)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo-bardzo grubo chlopaki, tak dlogo czekalem na ta audycje!

Dzieki Kuba za ripa.

Anonimowy pisze...

DZIĘKI CHŁOPAKI ZA ŚWIETNĄ AUDYCJĘ
http://www29.zippyshare.com/v/EVspCErW/file.html

Nie ma za co, sam przez 4 lata słuchałem ripów audycji od Dara. Nie wiem jak długo je nagrywał i umieszczał linki na forum, ale pełen szacun dla niego za chęci i poświęcony czas. Od razu uprzedzę, że nie zawsze będę miał możliwość nagrywania audycji, ale w takich sytuacjach postaram się poinformować o tym wcześniej na forum, może ktoś inny mnie zastąpi.

Pozdróweczki i miłego słuchania,
Kaubea