wtorek, 27 marca 2018

Playlista 26.03.2018 ''O Moleście, satanistach i o pierwszym dniu wiosny''

1. Dilated Peoples-The platform -ego
2. TACONAFIDE - Tamagotchi
3. Kazi and Madlib - a.v.e.r.a.g.e
4. Royce Da 5’9 - Boblo Boat Ft. J. Cole
5. Molesta - Osiedlowe Akcje
6. Khrysis and Elzhi - To Do List
7. 67- WAPS (produced by Carns Hill)
8. FLATBUSH ZOMBiES - U&I FEAT. DIA
9. PRO8L3M - Golden
10. Ten Typ Mes -ZIMA
11. Kc Da Rookee Ft Mystic Dan - Buffalo Soldier (Single Mix)
12. Cunninlynguists- America Loves Gangsters
13. Conway-air holez feat Westside Gunn
14. Black Milk - Foe Friend
15.Warren G -We Want Yo Hands Up
16. Raekwon - Incarcerated Scarfaces
17. ortega cartel-sunshine_feat._karma
18. The World Famous Beat Junkies - Vol. 2 - DJ Rhettmatic

2 komentarze:

Anonimowy pisze...


Kauba bedzie ripa czy byli problemy ze stream'em?

Anonimowy pisze...

Niestety u mnie też byli problemy z radioodbiornikiem. Może ostatnio za dużo słuchałem Dwa Sławy i dlatego coś przerwało. Udało mi się zarejestrować 45 minut, potem przez 10 straciłem zasięg. Po przechwyceniu sygnału w eterze udało mi się nagrać kolejne 15 minut i odbiornik zaczął śnieżyć. Dałem za wygraną i poszedłem spać.

Prawie godzina audycji do ściągnięcia tu:
http://www100.zippyshare.com/v/g7EZn5Uw/file.html

Pozdróweczki,
Kaubea