wtorek, 14 października 2014

Playlista 13 Października (dzień belfrów czyli nasz)

1. KRS ONE - The Teacha's Back
2. Ortega Cartel - Lula
3. Run The Jewels - Close Your Eyes (And Count To Fuck) [Feat. Zack de la Rocha
4. B.O.K - MINDFUCK
5. Earl Sweatshirt - Chum
6. Tetris - Rum
7. A.P.B - Beau Monde
8. DJ 600V & Warszawski Deszcz - Trzyha-Kilkaset słow prawdy
9. KONTRAFAKT - V Mojom Svete (ft. Separ, Ektor)
10. Nick Cannon - My Rib
11. Big L - Furious Anger (feat. Shyheim)
12. Mr. J. Medeiros - Pale Blue Dot 20Syl Remix feat. Shad (2012)
13. ¡MAYDAY! - Shortcuts and Dead Ends
14. Wu-Tang Clan _C.R.E.A.M_ (Green Lantern Remix)
15. Kelis - Truth or dare (n.e.r.d & pusha t)
16. Ab-Soul ft Mac Miller - The End Is Near
17. Pih-Co bylo, a nie jest feat. Brudne serca
18. Vienio & Pele - To Dla Moich Ludzi (Lui gutek)
19. Freddie Gibbs & ESGN - Dollaz
20. Masta Ace - Beautiful
21. 2tall Kper Clockwork - A Boom Bap Continuum

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzisiaj dobrze! Bardzo dobrze! ;)

Robert pisze...

Ja zawsze kochałem amerykański rap. Dawniej byli to Snoop Dog, Dr Dre, De la rey i wielu innych. Dziś już nawet tam takiego rapu nie robią, ale równiez teraz wynajduję bardzo ciekawe zespoły jednak ciężko je porónywać do tamtych zespołów.

Michał pisze...

Witam ja ostatnio polubiłęm francuski rap. Szczególnie te bity, które są tak dynamiczne i mają tak rozbudowaną linię melodyjną. Inspiruje się równiez ostatnio rapem prosto z hiszpanii. Polski i amerykański hip hop trochę mi się przejadły i dlatego szukam czegoś świeżego nowego.

Radosław pisze...

Bardzo fajna audycja. Hip hopu i rapu słucham od pooonad 10 lat i przebrnąłem przez "róźnojęzyczne" wykonania. Niemiecki zawsze podobał mi się najbardziej. Z tej playlisty polecam nr 8, 14, 17, 18. Dobre kawałki, godne posłuchania.

Radosław pisze...

Bardzo fajna audycja. Hip hopu i rapu słucham od pooonad 10 lat i przebrnąłem przez "róźnojęzyczne" wykonania. Niemiecki zawsze podobał mi się najbardziej. Z tej playlisty polecam nr 8, 14, 17, 18. Dobre kawałki, godne posłuchania.