wtorek, 7 października 2014

Playlista: 7 października (Po Prostu)

1. Joey Badass - Christ Conscious
2. Ten Typ Mes - Witaj śmierci
3. Rasmentalism - Gdzie jest M feat. Spinache & Ment XXL
4. Madchild - White Knuckles (Switched On - 2014 LP)
5. DJ Embee - Not Tonight feat. Venessa
6. ASAP Rocky - Multiply
7. Tonedeff - Narcissus (Hunter 2014 EP)
8. Kuban x Kuba Knap x Zetenwupe x ESSEX - Bez precedensu
9. Swollen Members - Put on me feat. Everlast and Moka Only
10. Strange Fruit Project - Special
11. Prince - Funknroll (Art Official Age 2014 LP)
12. Anteek Recipes - Hot Rhythm
13. Extra Curricular - Robbin' Hood
14. Shalamar - This Is For The Lover In You
15. Common - The Neighborhood (feat. Lil Herb & Cocaine 80s) (Nobody’s Smiling 2014 LP)
16. Curtis Mayfield - The Other Side Of Town (Curtis 1970 LP)
17. Kurupt - On My Way
18. Childish Gambino - Candler Road
19. Oddisee - Killing Time (Tangible Dream)
20. Bee Why - The Boros (1997 Single)
21. DJ BlesOne Bles vs Bboys (1998 Mixtape)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Po Prostu...
Daro, tego tez nie nagrywaj)
Chyba wkrotce beda tylko jedne mixtape'y w audycji HiphOpera))

Anonimowy pisze...

Link Do Audycji:

http://www36.zippyshare.com/v/1948557/file.html

daro.

Tazz RBB pisze...

Bokoty EP proponuję!

Jakub pisze...

Świetne utwory na prawdę bardzo podoba mi się Wasza playlista no i ten głos prowadzącego, idealnie pasuje. Super, że wstawiacie też wszystko na hosting gdzie można odsłuchać dobra robota. Mam nadzieję, że w przyszłości pojawią się coraz to lepszy wpisy z playlistami, nie mogę się doczekać !

Pozdrawiam serdecznie

Catalin pisze...

Zgadzam się z komentarzem Jakuba - świetnie że istnieje hosting. Możliwość odsłuchania tego jest bezcenna. Ta muzyka gra mi w duszy. Będę częstym gościem!

Michał pisze...

Bardzo fajna play lista. Podoba mi się zbiór tych piosenek - chyba lubię taki styl. Fajnie, że można odnaleźć tu to wszystko i na spokojnie wszystko odsłuchać. Jakub ma racje!

Robert pisze...

Ja wszedłem tu przede wszystkim, na zespół rasmentalism. Uwielbiam ich granie potrafi zmotywować do działania i osiągania celów. Dla mnie osobiście muzyka powinna zmuszać człowieka do pozytywnego myślenia i do działania. Jeśli tego w muzyce nie ma dla mnie jest jakaś taka bezwartościowa.